تبلیغات

تبلیغات دیجیتالی چگونه است؟

امروزه روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که ما انواع آن را در “مقاله های قبل” معرفی کردیم.
قصد داریم در این مطلب تبلیغات دیجیتالی یا Digital Advertising را توضیح دهیم.

تبلیغات دیجیتالی یا Digital Advertising

تبلیغات دیجیتالی همان طور که از اسمش مشخص می باشد: به “تبلیغاتی” گفته می شود که در بستر دیجیتال، که شامل کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و فضای اینترنت است، انجام می شود. امروزه با پیشرفت علم و دیجیتال شرکت ها تمایل بیشتری به تبلیغات دیجیتالی دارد و بیشتر هزینه های تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات دیجیتالی می کنند. این در حالی است که چندی پیش مردم و شرکت ها تمام تبلیغات و فعالیت های خود را به صورت سنتی و چاپی انجام می دادند.
تبلیغات دیجیتالی مزایای بسیاری دارد که ما به چند مورد از آن اشاره داریم.

مزیت های تبلیغات دیجیتالی

  • کاهش هزینه ها

تبلیغات در روزنامه یا آگهی های چاپی که به صورت سنتی انجام می شود هزینه ی بالایی دارد اما تبلیغات به صورت دیجیتالی از هزینه ی کمتری برخوردار می باشد مخصوصا برای کسانی که کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده اند.

  • نتیجه سریع

در صورت استفاده از تبلیغات سنتی نیاز به مدت زمان زیادی است ولی در تبلیغات دیجیتالی این مدت زمان کاهش می یابد.

  • شناخته شدن برند

در تبلیغات دیجیتالی فرصتی برای صاحبان برند به دست می آید که با انجام تبلیغات برند خود را گسترش دهند.

  • غیر مزاحم بودن

تبلیغات دیجیتالی این اجازه را به مخاطب می دهد تا ایمیل های مزاحم را بلاک کرده و با ورود به صفحه برند مورد نظر از آگهی های آن استفاده کند.

  • مخاطب هدف مورد نظر

در تبلیغات دیجیتالی می توان مخاطب هدف را پیدا کرد و محصول را فقط به آن مخاطب ارائه داد.

  • بیشتر دیده شدن

امروزه در کل دنیا اینترنت به یک قطب اصلی از ارتباطات تبدیل شده است که این امر باعث می شود تا صاحبان کسب و کار به تبلیغات دیجیتالی روی آورند تا با بیشتر دیده شدن در کشور یا حتی در کشورهای دیگر فرصت پیشرفت را داشته باشند.

  • برای تمام سطح های جامعه مناسب است

تبلیغات دیجیتالی طوری پایه گذاری شده است که برای تمام افراد جامعه و تمام کسب و کار ها مناسب است این در حالی است که در روش های سنتی این امکان وجود ندارد و برای هر کسب و کار باید یک تبلیغات خاص و برای هر فرد تبلیغی جداگانه ساخت.

  • تحلیل راحت

ابزار “Google Analytics در تبلیغات دیجیتالی مانند فیلتر عمل می کند و درخواست های فرد را جداسازی می کند.

این مطلب قسمتی از مزیت های تبلیغات دیجیتالی بود که به آن اشاره کردیم امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید.

درباره مجتبی سلیمانی

از سال 93 که با فروش و ویزیتوری آشنا شدم علاقه زیادی به این حوزه پیدا کردم و هدف من راحت شدن کار های پخش و ویزیتوری می باشد. امیدوارم از مطالب این سایت نهایت استفاده رو برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *